2021年3月27日 星期六

溝女教學 -入門到進階 < 食女攻略>

1. 溝女的自我修養


私底下最多朋友要我找嘅J數,就係講”食女”,今次就同大家分享一下 ”短期速食”


泡妞/把妹/溝女的自我修養


溝女成唔成功,有一半係取決於事前準備工夫!!

-樣貌同身高改變唔到(除非整容),但衣著形象就可以改善,呢D係人都知就唔解釋,肌肉直接影響對方對你既性慾,所以男人多多少少都需要健下身,同埋練定做愛時所需既體能)


-溝通好重要,口才其實可以練但需要時間,如果想速成只練一樣野就夠....”讚美

係人都鍾意聽讚美說話,條女樣靚就讚佢靚。只有對眼靚就讚佢對眼,樣唔係好靚就讚佢身材好。

無樣無身材嘅....SORRY我比較膚淺....係唔會理佢。但你格硬要讚都總會搵到D野讚,例如: 氣質好,性格好,心地好,技藝高,痾屎叻..之類

追女仔





見面首先讚佢一下,之後有位入又可以讚一下,咁條女好易對你有好感。(一般唔好讚超過三次,否則變左刷鞋仔。)

但讚人需要留意嘅係 “要誠實”,對方會聽得出你中唔中Point,條女眼細你讚佢對眼靚...就變左係諷刺。




-溝女幽默好緊要,但無得速成,怕冷場,玩IQ題 爛Gag可謂萬能KEY,平時花時間溫下書 (IQ題目切記 要有深有淺,次次都估中 或 估唔中,咁就唔好玩! )



-傾計常見問題都係,做乜工,住邊,平時嗜好,玩乜多,講下旅行,日常趣事....之類,平時可以諗定吸引人嘅內容



社交平台要有兩手準備:


-正經識女仔既,執靚自己個 (FB/ IG/ 微信朋友圈...),可以令條女快速了解你既背景,安心同你交住。

-唔正經咁識女仔,開定個食女專用帳號, 例如你老吹自己係金融界才俊,平時就要搭好雞棚,Post定相關既相片資料


溝女技巧



一方面可以令條女快速了解你(預設嘅形象),出事又唔怕被人勒索起底。



-猜枚、骰盅、唱歌跳舞呢D基本功,唔識要學。如果識小小魔術,同女玩會加唔少分(但有D難度,唔識唔洗勉強)



裝備方面:



銀包經常有適量現金。隨身最少兩個避孕套,手機唔用 IPHONE,都唔好用小米D雞野(影響形象)

手機內常備,浪漫純音樂(最好對方喜歡歌手既歌) ,一堆有趣影片/圖,同埋貓貓狗狗得意野,方便同女交流用。


裝逼神器
 


奇葩裝備: 上淘寶打”豪車假鑰匙 ”十幾蚊買定D傍身,如果遇到D拜金女(特別係大陸),可以唔覺意SHOW下佢睇,令佢對你產生極大興趣

(穿煲時就話:慣左帶車匙係身,自己停緊牌.....(其實可能車都唔識楂)


淘寶網   https://taobao.com

亦可淘D唔值錢小飾物,方便攜帶,見女就派。




溝女心理上準備:  


打定輸數去溝女,呢件唔得就溝第二個,當練習累積經驗,你唔緊張自然會發揮得好D.....(記住可以失敗但唔可以失禮!)






舊文個案參考: 

篇野記錄左當時我 點樣由 (條女無視我)....到...條女主動用屁股挑逗我嘅過程...,雖然最終無下文,但可以當係一個好好嘅練習經驗


https://playbenchau.blogspot.com/2015/06/blog-post_16.html




2.第一印象


第一印象極為重要:  視覺、聽覺上、甚至氣味上,條女對你先入為主嘅整體感覺,當佢定義左你之後就唔易改觀,甚至無之後.....

第一次見面你既任務:  (1.良好印象 > 2.簡單傾計 >  3.攞聯絡方法 或 即時約會)


1.如果係短時間既相遇(而有機會再見),先比個好印象對方先,例如談吐斯文有禮。為下次相遇開好個頭

2. 如果有時間同機會坐低傾計,先嘗試了解對方,盡量搵到大家共同話題同興趣,成為普通朋友,順個勢攞埋聯絡方法


傾計過程可以判斷一下對方係咩人,如果太過拜金或LEVEL 太高,唔識應對可選擇放棄,避免破產。如果對方係玩家(搵炮友),咁就開門見山,唔洗搞咁多花臣。






第一次相遇既場合,當時嘅身份,情況會有分別: 一般分為 “非強制相處強制相處”兩種”


非強制相處:

例如:係朋友搭朋友既聚會 或者 去酒吧溝女,又或者你係街搭訕....,最易食檸檬,比較困難,但可以練下面皮同膽量

強制相處:

場合上如果你係佢嘅客,例如佢幫你美緊容 / 揼緊骨 / 教緊瑜珈/Sell緊野....之類,佢焗住同你相處,你幾唔惦佢都要招呼你,
呢個時候可以練下溝通練下口才


溝女技巧



當然,佢可能只係想係你身上得到利益,而你可能好想食佢,各為其主,如果你可以擺脫客人既身份,成為佢既朋友,咁你就有機.....




重要既野講多次:第一次見面你既任務係:  (1.建立良好印象 > 2.簡單傾計 >  3.攞聯絡方法 或 即時約會)


攞到聯絡方法同佢手機傾計,傾得咁上下就要爭取“約會


3. 約會


約會前既準備功夫:  
根據對方喜好度身訂造,例如食乜,睇乜,玩乜,事前買定小禮物,如果開房可以去邊...呢D一定要兩手準備

溝女約會



約會時覺得時機成熟就交配,唔得就等待下次約會再進攻,最緊要成個約會過程係好愉快,咁先有下次。


成功交配有幾個元素好重要:

1. 對你好感度
2. 高漲嘅情緒
3. 酒之類催情亂性
4. 舒服撫摸接吻





舊文個案參考: 

同條女第一次見面就成功交配,雖然當中有好多幸運成份,但成個過程有曬以上元素,值得參考



http://playbenchau.blogspot.com/2016/12/blog-post_24.html





幾個元素:

1. 對你好感度:  被愛,被重視,被欣賞,令佢覺得同你一齊輕鬆開心。
 
2. 情緒高漲:  玩到Hight,氣氛要浪漫。最好有少少身體接觸,有技巧地得寸進尺.....
 
3. 酒之類催情亂性:  飲酒最簡單令對方亂性,但少少醉就夠。(醉到不省人事,日後佢話自己同你搞野唔係自願,咁你就仆街!)
 
4. 舒服撫摸接吻: 搞興佢,條女身體最誠實自然難以抗拒。但都要睇運氣,因為女性生理週期對性慾有好大影響,但你唔易知道佢幾時黎M)



女性生理需要/生理週期對性慾/安全期



以上內容只係參考,溝女同捉棋一樣,可能局局唔同,所以無絕對方法或者答案,唔需要默守成規,如果係尋求短期關係,
用咩方法都好,最終你能令佢自願同你交配,咁你就達到目的。

如果你係想同條女尋求長遠關係,即係結婚生仔。技巧反而係其次,真誠反而最易打動對方。

但要溫馨提示一下,“沉船”定係 “真愛” 自己判斷承擔


疫情關係,近排多左玩 交友Apps,有機會可以講下.....




日本叫雞 (入門到進階) 大久保公園


男人的浪漫 之 (高達模型)




9 則留言:

  1. 終於都找J數,番唔到大陸,141無七日鮮,酒店女援交女又貴,個個要去溝女 Xd

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來想寫141,但疫情....都係唔寫

      刪除
    2. 堅想淘名車鎖匙,通關即刻可以炫富哈哈哈

      刪除
  2. 匿名21:11

    長知識、月經對性慾原來有大影響、仲以為骯髒和易些有bb安全期問題、唔看不知

    回覆刪除
  3. 匿名05:32

    剩係見你寫大陸.有無試係街溝女成功?

    回覆刪除
    回覆
    1. 𡃁仔果陣,試過係旺角,見到三條MK妹,睇中其中一件好索但好COOL,跟佢尾係佢手臂後面彈左一下,果陣差D比班女打.....,跟住我同佢講,頭先你手臂後面有隻蜘蛛,而家無事,幫你整走左,咁就識左班女,轉頭一齊去街鋪打機,之後其中一件仲做左我條女.....。諗起都覺得以前自己好大膽,而家唔夠彊咁做。

      刪除
    2. 匿名05:54

      如果嗰條係陳浩南條女、你咪比人斬

      刪除
    3. 咁都比你估中!條女真係有狼狗,所以只能溝佢個FD.....

      刪除