2016年12月24日 星期六

夜場茍芸慧 ( 遊樂場打野戰!! )



上篇講到 我約會(以前呃過我)嘅兩條酒托囡囡,.....輾轉間去左另一個場同 " 夜場茍蕓慧 " 單獨對飲,我唸住用"大話骰"輸左唔飲罰錢作引誘,輸到條女賣身底債.....


上篇內容:  http://playbenchau.blogspot.hk/2016/12/blog-post.html


而事情發展到關鍵一步我見時機成熟提出左(輸了"不喝"除了可以選擇罰款頂替外,還可以選擇 "揸一下波" 頂替)


因為酒托同雞唔同,睇得出茍姑娘唔係咁隨便嘅人,不過凡事都有個 "過程","揸波"係一個重要心理關口,如果條女肯為錢行出第一步,之後嘅事就好辨,反之亦會有即時反台 "散場" 嘅風險,我其實好撚緊張,講完就等睇佢有乜反應......




東門 露天吧



條女聽完有D愕然,睜大雙眼話:你很壞,當然不好! 我遊說佢話:試想想,三百元揸一下波,揸十下不就是三千元了嗎?!


(當時遊戲規則係:輸左唔飲要罰三百,揸波其實對佢無乜大蝕底,而對我黎講更加無蝕底,一來 我羸硬。二來 唔係賭現金,比個"錢債肉還"選擇佢,反而無咁容易走數。三來 為佢"下海"前熱一熱身)


我見條女有少少反感,於是急不及待去兜: 我同你講下笑咋,睇唔出你咁認真...哈哈


條女做出個雙手護胸動作: 色鬼!  我浮誇做咗個抺口水鬼面,(心唸好彩兜到.....) 然後又再玩,條女再玩又再輸,終於醉醉地飲唔落去,但又唔肯放棄,於是主動叫我楂佢波頂替罰錢.....

我話:你認真的嗎??

茍姑娘話: 少廢話!



茍蕓慧 茍姑娘


我襯無人見到,一手揸左落去(.....外表係C CUP,原來得...B

之後佢當然繼續輸,揸多兩楂其實無乜意思,因為已經衝破左第一個心理關口...我話不如再玩大D,唔飲罰五百,或者 罰"繅下面"代替

條女唸左唸,加多一個要求:如果你輸的話,不用喝要直接罰五百!我當然應承! 心唸繅得下面,再輸多幾鋪,好快就發展到上床嘅地步,賭白頭片都可以呃蝦條 (我差D由個心笑出黎)



估你唔到! 條女改變以住風格,連續幾鋪一開口就叫"三個一",我唔係比佢大到,就真係佢有"三個一"短短幾回合,罰款已經追剩唔夠一千蚊,雖然佢已經醉左七成,但數口依然好精,飲咗唔洗一千,即係無嬴無輸又無佣。話下次再玩過,多謝我請佢飲酒! 同我講再見!

當時我呆咗呆,唔撚係下化....因為突然完場我應變唔切,微信都差D唔記得攞,無奈扶佢去打的士.....,我本來想送佢番屋企,但條女拒絕話唔洗,仲叫我走先自己等的士就得,我懶有風度話: 你喝了不少,而且一個女仔,我放心不下,最起碼送到你上的士
,平安到步記住微信通知我一下....(好感值:提升35%)




東門



企左一陣,的士都唔少,但就係咁比上路D人截足先登,於是我地一邊閒聊 一邊沿路再向上走,但又被人截糊,行左一陣,直頭無的士


我心血來潮,口邊唱起情歌   ♬♪....還記得當天乜乜的門牌..還留住笑著離開的神態,當天整個城市 那樣輕快 沿路一起走半哩長街....♬♪  我話: 對唔住,我個人比較浪漫,覺得首歌好啱宜家個Feel,所以哼左幾句,係 < 王菲首約定 >


條女話未聽過,反問我識唔識唱<G.E.M 喜歡你>,我話 <喜歡你>係Beyond唔係GEM,GEM果首好似係咸濕版改編,佢話我亂講,於是我唱咗幾句  ♪...細乳帶豐濕透條女的陰道,抺去口水碌野無故地幌動....♪


佢笑笑口話好核凸,叫我唔好再唱,跟住條女話有D急想去廁所,我話呢到附近好難搵到廁所,果邊有個花糟,我幫你睇水啦



深圳東門文化宮遊樂場







深圳東門文化宮遊樂場
深圳東門文化宮遊樂場



之後佢帶我轉個灣 就行左入一個類似荔園既遊樂場,心唸:東門串金尺土竟然有個咁罨耷嘅游樂場? 仲要唔洗入場費


我地入到去場面比較冷清,好似就黎關門咁,條女去完廁所後話: 以前常常來這裡夾公仔,很久沒來玩了.....,我話夾公仔沒甚麼好玩,我每次隨便都夾十個八個,一點難度都沒有,條女唔信於是拉咗我去表演夾公仔.....



夾左九萬鋪,好負碌先夾到一隻,我話送給你的,條女讚我好識吹牛(不過睇得出佢都好開心),我懶認真咁話:不是吹牛皮,我真的挺喜歡你,性格爽直又有個性,樣子又漂亮,身材也不錯....(好感值:提升50%),如果胸部再大一點就完美 (欠揪值:提升999%)   之後俾佢追打左九條街





夾公仔
夾公仔



跑左陣熱完身,我地貪得意上咗個小朋友玩嘅
唔知乜春春機動遊戲,部野一D都唔刺激 轉來轉去,條女玩完忍唔住嘔...



厚多士 死靚仔


但嘔完反而精神左,另一方面,我發覺我同佢之間已經衝破咗客人既身份關係,好似朋友咁,睇情況可能有下半場都未定.....,於是我盡地一煲 (又話佢個身嘔到好臭),借D意將半枝(大野) Mix AB 噴晒佢全身,然後拖住佢隻手,跑去玩碰碰車.....


一玩就玩左幾鋪,玩得十分之HIGH,條女情緒十分高漲,玩極都未夠喉,之後仲橋住我隻手拉咗我過隔離,話自己未玩過跳樓機,好想試下!




危險 跳樓機


我話: 咁你咪試下lo,我係下面幫你加油打氣,.....佢好似當左我係佢男朋友咁,係咁迫我陪佢玩,係咁撒嬌,話陪佢玩一次咁多,我話我今日姨媽到,唔係好方便


條女囂張咁話: 你是男人嗎? 膽子太小了吧!


我話: 你都黐線! 我膽子小??

想當年小學暑假,阿媽買張  海洋花園  月票比我,我每日起身刷牙後就不停玩過山車,午飯後就不停玩海盜船,黃昏再玩過山車,玩鬼屋時訓著我都試過 話你聽....




膽大包天



我被迫坐上跳樓機,坐低扣咗安全保護,但個扣好似鬆鬆地?? 仆街發覺原來少左兩粒螺絲,我揮手同操作員講,條友竟然話: 沒事!沒事的! (講完就行番操作亭) 我屌你 三個螺絲位少左兩粒螺絲 "沒事"你都講得出口?!

我被扣住走唔到,條撚樣又遲遲唔肯開機,我個心開始亂唸野...如果我以呢個角度彈出去,應該唔洗過關都番到香港,當時心理壓力越來越大,我嘗試分散自己注意力,同條女傾計.....


我叫條女伸隻手過黎,緊緊握住佢隻手,面色凝重咁同佢講:玩完呢獲我可能會死,條女問點解? 我話:唔好問點解,你有無睇過"鐵達尼號"? 佢話:有


我情深款款咁同佢對望左一下,講左一句說話: You jump i jump


條女叫我講中文,我話:我愛你! 然後部機咔一聲就開動,我地彈左上半空.....


大難不死,玩完後我開心到攬住條女打咗個車輪,條女無反抗,好興奮咁仲話不如玩多次,我心唸玩你屎忽,之後陪佢又玩多次碰碰車,又去射汽球,之後買野食到湖邊涼亭開餐



湖邊小橋涼亭


經過之前酒精亂性、慛情作用、同埋一輪歡樂刺激玩樂之後、條女情緒依然遲遲未能平伏.....

正所謂飽暖思淫慾,當時環境氣氛相當浪漫,我見燈光昏暗 四野無人,於是採取行動
順勢將條女情緒推向極點!!



我試探咗一下虛實,條女相當順攤,我引導條女坐上我大脾,開始舌戰.....(刪十萬字).....屌左一陣,有個小朋友經過好奇企左係到睇野


初頭我都唔係好理但條女好撚介意停左落黎。我心唸: 走啦仆街!  見眼神兇佢無乜反應,於是林左張十蚊俾條死靚仔,叫佢:去、去去!



我給你錢 你快點走



錢就收左,點知條仆街轉頭帶多幾條姨媽姑姐一齊黎睇野


屌到一半,結果我地狼狽逃離左遊樂場,條女話頭痛叫左個同屋朋友接走左佢,我就企咗係條街到......思考人生


(後來收到溫馨提示,短期內都唔好係酒吧蒲頭,因為有人唔想見到我)







上一篇內容 :  夜場楊冪  (酒托復仇記) 




下一篇內容 :  Fit魷教學 (入門到進階)



11 則留言:

  1. You jump i jump XD

    回覆刪除
  2. 新手去咩邪骨場好 最好有吹

    回覆刪除
    回覆
    1. 環保邪場有得吹,但囡囡質素多數一般...
      新手最重要唔好怕醜

      刪除
    2. 係邊個位置到呀?

      刪除
    3. 羅湖交通樓底層(骨場停車場),好多邪場友係到拉客...
      口爆場女醜我好少去,唔熟廢事老點你

      刪除
  3. 咩場比較安全又有吹架

    回覆刪除
  4. 你仲潛緊水? 囡囡開始回歸囉喎

    回覆刪除
  5. 睇師兄文筆,以為黃霑翻生

    回覆刪除