2014年10月17日 星期五

做左貂蟬隻(兵),失意遇酒托(跌錢)

係屋企訓左兩日,乜都唔想做,而家心情平服番少少,打開電腦寫下 BLOG.....

前兩日 整裝出發! 因為已經溝左(貂蟬)成個月,大家都建立左一定感情(同埋係佢身上洗左唔少錢),唸住都係時候有更進一步嘅發展!!



當日(貂蟬)叫我直接去邪場搵佢,放工一齊去食飯,我照舊 CALL 鐘入房,佢一入房我即刻從背後攬住佢條腰.....(無可否認,我見到佢係堅開心,厄唔到自己)


之後我攤左係張床到,佢幫我按手,傾左一陣計,突然覺得個身濕濕地? 仆街! 原來衫袋支野 壓爆左個蓋,成支漏晒出黎....


佢問我乜事? 我話無野,我瀨左尿....然後俾達水積佢睇,佢話 : 你D尿都幾香BO....,我指住自己條撚: 要唔要試下味呀? 跟住俾人(中)左兩拳.....我地係張床打左一陣摔角,之後我扒左係到,佢坐係我屁股幫我按背



我玩野係咁 chok 下 chok下.....




我粒聲唔出反轉左個身,佢個西對正我條鳩坐左落嚟,形成觀音坐蓮之勢,我叫佢幫我按心口,呢個姿勢其實以前都試過,但唔成功,今次係佢第一次肯同我玩,我又 chok 下 chok下.....佢淫笑話: 你好壞!


突然我拿住佢幫我按胸口嘅雙手,輕輕向上一拉,佢呀左一聲,成個人扒左係我身上,我攬住佢唔放,跟住開始打車輪,仲要係第一次伸脷 玩濕吻.....


之後我得寸進尺, 順勢伸手係佢身上四圍遊走,今次終於肯俾我伸手入去摷.....(入面真係好窄好緊,而且好多水),摷左兩下,我已經把持唔住,攞左條
撚出嚟.....


佢猶豫左一下...話: 不行! 我話會(戴套)的!!,佢馬上話: 這裡不行的!! 我話: 放心沒人看到的!!貂蟬決絕咁話: 這裡肯定不行!!


其實我都知機場唔可以開大,心唸都係唔好咁衝動,廢事害佢罰錢,同埋最重要嘅係....佢話(這裡不行)咁意思即係(其他地方開大就可以)!!...於是我乖乖俾佢起機,等陣再...(邪笑)








完事後本來一齊走人,點知佢突然又話有點鐘要(拖班),仲話唔去唔得....,仆街!我費事佢等陣又玩失蹤,於是係間場到按腳等佢.....按完腳,食埋碗麵.....無撚聊聊,於事周圍遊盪昅女


之後係走廊見到條女好面善,原來係貂蟬個 FD 於是同佢吹左兩句,期間試探左一下口風.....問佢(貂蟬)係咪好多熟客,成日都好似好忙?


佢話梗係忙,佢係呢到(紅牌)一個月上N個鐘...


我問 : 你知唔知佢幾時生日? 


佢話: 已經過了,三個月前我們還去慶祝! 


我話 : 真的嗎?(之後佢仲俾電話D慶祝相我睇.....)







心唸: 我屌!!頭先佢仲同我講話過幾日生日,我仲口快快應承送部 IPHONE 俾佢,咁擺明厄鳩我,當時我有少少唔開心,但唔開心嘅事陸續有黎....



我發覺部手機關左機(完全無電),唸住問問鐘房貂蟬大概幾時落鐘 順便叉叉電.....一問之下,原來佢己經下班!仲係啱啱一分鐘前落左鐘!! (未足鐘,早左半個鐘走左!!)



聽完之後,心唸:唔撚係呀?! (個心有D亂) 部電話連開機都開唔到....點搵佢?? 唸左一唸, 如果係啱啱走,我可能追得到佢!


於是即刻換衫! 最後......落到樓下,見佢同另外一個男人剛剛上左架的士,慢慢開走.....






好耐未試過有呢種挫敗感! 我真係差D激到想截車去追...但最後都無咁做,只係企左係條街到唔知想點


跟住夜麻麻攞住枝酒鳩行,又行左唔知幾耐,俾兩條女帶左去酒吧飲酒,唔開心飲酒特別容易醉,飲左唔知幾多,只知埋單要三千幾先可以走人,期間吐到七彩.....,最後一條友流夜經皇崗番香港






下一篇內容 :  怒屌顏射(貂蟬),戰利品(有味底褲) !!



上一篇內容 :  特別的溝女(慳錢)技巧

10 則留言:

  1. 觀音兵做唔過,還要送iPHONE,靚仔你唔撚似咁蠢呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 無送,都未送! 已經決定唔再搵佢

      刪除
    2. 嘔成咁,9成飲左假酒

      刪除
  2. 酒托屈你3千算少,你番到香港咪算執番身采!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我身上係得咁多,佢地差在未屈埋電話.....好彩我習慣收埋一舊水 以防萬一,唔係就訓街.....

      刪除
    2. 收係邊? 收係底橫?

      刪除
    3. 唔係,收埋係菊花.....

      刪除
  3. 話時話邊間酒吧? 開名唱衰佢啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係唔想講,但神智不清.....真係醒唔起! 估計係羅湖區...果兩條女我就認得,可惜電話無電無影佢相

      刪除
    2. 多鳩餘啦! 邊間酒吧無酒托嫁?

      刪除