2015年10月19日 星期一

東方園 起機 (正骨邪按)



方園 記憶所及應該去過兩次,第一次去 印象麻麻,之前 BLOG都有提過下

http://playbenchau.blogspot.hk/2014/11/blog-post.html





果日係皇崗村篤完波,又去左一獲

今次去到 個場無咁多人,唔知關唔關之前大陸股災事? 好多大場都少左土豪,但呢個場大媽依然三五成群
.....

 




以我風格,去到第一時間都係周圍昅下女,留意下大堂有無美女出沒.....

昅左好耐,發覺(鬆腿腳妹)質素一般,反而(按肩按手棌耳)既囡囡質素明顯高出兩班  (心諗:做邪腳唔係搵錢更多?)





聽條男經理講,鬆腿 係就係可以賺多D小費,但有時要按腳底(工作比較卑微),而且雙手接觸得(地溝)油多會唔知乜春春,好多囡囡唔想俾人知佢做呢行,所以都寧願做按肩按手棌耳項目...

當然,唔難理解 班(按肩)囡囡目標未必志在果D小費,而係(傾生意
) 或者 等待(私有化)

其實個人好少做大堂 按肩按手,因為同(按身)重復
。邪野又玩唔到D乜棌耳更加唔夠薑做,大堂D人行來行去,一個唔小心撞到 耳膜好易破處

唔做大堂,咁不如按摩玩下鬼祟機.....




之前都有唔少人問過我 (正骨場)起機點玩法? 洗費多少?  有乜要留意?  今次順便講講


正骨(細)場: 玩邪野如果對間場本身無利益關係,一定禁黃,一般要相熟既技師先肯冒死同你起機,(除簽小費外)一般 加100蚊現金已有交易.....

正骨(大)場: 玩邪野對間場有利益關係,表面上
禁黃,實際上推出九萬幾種(水魚)推油項目,唔好以為貴就有服務,因為技師會再同你酌小費...如果你唔知訂 (起個機埋單分分鐘成千蚊) 貴過叫雞!




據我(正骨邪按)既心得:


1.自備現金(去到邊都最好銀包跟身) 

2.有(油)先起到機(就算你想按泰式 或 中式)都要選推油項目做,最多同技師講想按下泰式先再推油.....推油項目來來去去都差唔多 選平果D已經OK (因為平貴結果都係用地溝油)但要留意平同貴房間有幾大分別? 有幾隱蔽?

3.最好先同技師有左共識先:
例如大堂美容師溜你推油,你可以偷偷地問佢有乜服務,小費幾多? 收唔收現金之類?  

如果係電腦點技師,技師入房(起鐘前) 你可以直接同佢講你既目的,表明有現金係身,如果對方唔肯你可以即場換過第二個技師(當然
有d個別項目既技師擺到明就係機師,唯一要傾既係價錢問題同埋比唔比巢?)


4.價錢方面: 大場起機比較海鮮價,囡囡會視乎你既(水魚度)開天殺價,通常我既底線係小費簽100蚊,現金200蚊,合共起機費300蚊 (肯就肯,唔肯就算 廢事做壞規矩)


至於個價係點計出黎?,其實邪場起機一般為300蚊(包按摩費),正骨邪按(床尾機) 好多制肘,技師甚至唔肯俾你抽水,由此推論 小費開價300以下比較合理(埋單已經要五舊)



正邪場玩法唔同,值唔值就見仁見智 (如果一心去按邪骨最好唔好去正場玩)





另外都有網友問過我,平時按摩簽小費既問題:


簽小費切記(唔好覺得唔好意思 或 怕女面黑)


 技師按得好就手鬆D,HEA按既話唔洗俾面圈最少,唔好攪到好似一定老馮要簽幾多幾多 (試過有一次遇到個超級極品技師,結果我寫左5蚊小費俾佢)


PS.其實技師態度惡劣你埋單時大可投訴,佢會被公司罰錢 (不過我未試過去到咁絕)


小費實際數字: 按摩兩個鐘: 無心按既我一般會圈最少。 有盡力既技師會圈80蚊
按得好下次可能會再搵既我會簽100蚊。



當然,以上內容純粹個人經驗,每個場都有自己既文化,D野又成日變,最好都係自己實際去探索下......




下一篇內容 :  豔遇!夜場鍾嘉欣 (唔滾唔知時運高)




上一篇內容 :  行政拘留 15天 (救人行動)




2 則留言: