2016年7月14日 星期四

淫民福利 之 ( 咸網 )

話說某日同班友上X哥屋企打機,打打下發覺其中幾件閃左去間房到鬼鬼崇崇偷番薯.....

光天化日,道德淪亡! 原來每人揸住 2T HARD DISK,排隊係到 COPY X哥 電腦海量AV四仔.....,你班粉腸唔早響?


之後X哥發表左個(起機之道)專題演講,內容包羅萬有、仲即場展示左最新(VR 360度模擬AV親歷其境)科技產品同大家分享.....是次演說理論同實踐並重,令我對打飛機有更深領悟!

VR AV


不得不提既係,X哥有招(俄羅斯打飛機大法)嘅打J超必,幾值得同世人分享!


方法好簡單,你只需要一部上到網嘅電腦.....


步驟1: 上甜網搵自己心儀嘅J片,搵到後略略睇下內容,然後停係你認為最精彩果PART到,HOLD住!

步驟2: 然後再開新網頁視窗再搵.....,重覆以上步驟

步驟3: 睇你個Mon有幾大,如圖開左6個視窗(X哥開夠12個),調整好適當位置,然後準備紙巾或飛機杯 3,2,1....0,全部襟 PLAY !


俄羅斯打飛機大法



呢招獨到之處係在於同時滿足你不同J點沖擊你視覺官能唔同主題唔同癖嗜任君配搭,自己試完後發覺對眼有D忙,睇唔切已經.....


對聲效有要求嘅朋友可以試下,開行聲去感受一下班女千軍萬馬嘅聲勢,但千其唔好好似某撚人咁,以為自己帶左耳機原來喇叭開行播緊,結果全幢樓都知佢睇緊咸片.....





上住咁多,得閒更新.....




平時上開甜網嘅朋友,建議裝番個防毒軟件,因為中過招都知幾撚麻煩,我自己就用開 NOD32 主要貪平同埋都好似幾WORK(一年大概100蚊)當然你可以直頭搵D唔洗錢既免費掃毒啦,我就唔太熟.....



(P.S: 當日COPY完X哥D珍藏,撚樣們回家後相繼傳出電腦中毒嘅噩耗)








上一篇內容 :  豔遇!夜場鍾嘉欣 (唔滾唔知時運高)


 下一篇內容 :  男人的浪漫 之 (釣魚 fit魷)


11 則留言:

  1. XD 點解叫 俄羅斯打飛機大法??

    回覆刪除
    回覆
    1. 視線會不停轉來轉去,直到爆.....

      刪除
  2. E招真係屈機,不過而家通常係手機睇AV

    回覆刪除